2016. február 19., péntek





                                                 Kéreg
                                                 (Svédország)

                                                 Darabokra szakadtam,
                                                 hogy magam magammal
                                                 körültekerhessem,
                                                 mint fát a kéreg.
               
                                                 A törzs szülöttem;
                                                 ahogy anyám engem,
                                                 úgy kínlódtam, hogy kitépjem,
                                                 pedig ő is csak én voltam.

                                                 Magamba zárt szoba lettem,
                                                 de szerettem volna tudni,
                                                 ki zárt be ide engem?
                                                 Miért kicsinyült ott minden?

                                                 Kamionba képzeltem magam,
                                                 kanyargós utakra,
                                                 hol a rénszarvast féltettem,
                                                 hogy őt el ne üssem.

                                                 Mikor fésülködtem
                                                 tűlevelek hulltak hajamból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése