2013. július 17., szerda


Rooibos - Red Bush Tea

Kimentem a kapuhoz éjfél után...,
inkább itt folytatom, így jobb…,(most töröltem egy-két felesleges szót), mert ez a kapus ügy ma éjszaka is, itt sokkal egyszerűbb, mint bárhol a világon, és szebb.
Mégsem volt éjfél még, háromnegyed tizenegy lehetett, pont akkor ért véget egy film a cseh film pluszon, egy amerikai, Daniel Day-Lewisszal: The Ballad of Jack and Rose.
Kimentem a kapuhoz, mert veled akartam lenni, és ott, tíz lépésre a kaputól, ahol az utca merőlegesen fordul a város felé, az aszfalton ült egy férfi, kék trikóban, sötét hajú, a sápadt neonfény alatt.
Megálltam a kapu rácsa mögött, az orrom szinte hozzá ért, azt hittem te vagy.
A férfi rögtön észrevett. Evett, valami zacskóból, és egy üvegből ivott hozzá. Te tudod, hogy ez nem olyan hely, hogy csak úgy ideüljön valaki éjfél előtt vacsorázni.
Ő evett, rám nézett.
Én álltam, és néztem.
A végtelen erdő a háta mögött, az ezernyi városfény előtte, a milliónyi csillag felette; mindez olyan természetes volt, semmi különös.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése