2014. május 19., hétfő




                 Fekete torta
                     (Lányomnak)

                     Hajnalban mellém feküdt a nap.
                     Elsőnek a szótlan urat
                     kellett elküldenem.

                     Halott virágágyásban dobogott lovam.
                     Hazudtam a kapuőrnek is,
                     hogy birtokaim kell megtekintenem.

                     A berkenyefákhoz vágtattam,
                     kialudt tűzhelye mellett
                     ott ült a földszemű férfi.

                     Gazzal benőtt ösvényeken
                     kerültem az arany rétre,
                     hol madárrá változott a reggel.

                     Elveszett gyerekekről írok,
                     ezt ígértem, mikor az áfonyatortát ettük,
                    
de egyet se találtam.

                    


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése