2014. június 13., péntek







                                       A legkisebb szoba

                                       Sarkam nyoma a tükrön maradt,
                                       írod. Te Borroughs-t olvastál,
                                       én vasaltam lassan az ingeket.
                                       Mondtad, nap csókolja a kedvesed.

                                       Fedett combomon zoknis lábaddal
                                       húztál vízszintes vágyvonalat.
                                       Pólóm gyorsan levetettem
                                       a függönyhabos melegben.

                                       Nem kértél, de szófogadó vagyok.
                                       Hüledezett, pihegett vasalód.
                                       Bőröndöm elfordult, szorongott.
                                       Ágyad összecsukva kuporgott.

                                       Így esett, hogy hosszú lábam
                                       csak tükrödnek támaszthattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése