2015. február 18., szerda





                                             Angyal

                                             Ma találkoztam az angyallal.
                                             Azt mondta jó ember vagyok,
                                             belőlem jóság sugároz.
                                             Piros lett az arcom,
                                             hálásan köszöntem.

                                             Ölni szoktam, mondtam,
                                             te angyal vagy?
                                             Honnan tudod?
                                             Látom.

                                             Csak voltam,
                                             most pincér vagyok.
                                             Hordom a jót
                                             embertől emberig,
                                             és elkérte a fehér ingem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése